« Home 

Tuesday, May 16, 2006 

Vedrørende promotering av denne bloggen

Til tross for at vi har en slik fantastisk blogg ser det ut som om vi har skuffende få lesere. Jeg vil derfor pålegge alle bloggens skribenter en del oppgaver for å gjøre bloggen litt mer kjent. For det første skal alle skrive ”ny blogg! http://dhmb.blogspot.com/!!!” eller noe etter nicket sitt på msn. Alle skal også løpe ut i gate å hoie å skrike at vi har fått ny blogg, helt til politiet kommer. Sist men ikke minst, så har jeg skaffet bloggen vår en plass i toget i morgen, med egen fane og greier. De som ikke retter seg etter disse påleggene blir skutt og drept umiddelbart av bloggens nylig inkjøpte swatteam.

ses i morgen:)

Enig! Vi bør kjøpe oss reklameplass for over halve budsjettet vårt, ikkesant sven? Du kan jo detta med økonomi...

En annen ting kunne vært å skrive om saker som engasjerer folket, og debatere for saker vi står for på andre blogger... dette vil øke oppmerksomheten!
Se på det som respect i GTA:SA

Hva faen??? Har jeg lasta ned 15 gb med pørr for ingenting? Du aner faen ikke hvor mye bra saker jeg har sletta bare for å få nok plass til å kunne ha pørr for i hele morra. Dere kan godt gå i tog, men jeg holder meg faens meg hjemme! Alle andre i familien min skal ned å se på toget, og det betyr at jeg kan høre på så høy lyd jeg bare vil.

Vi sees kun i morgen hvis dere også er pålogga på www.næstywebcamchat.com

Det var faen ikke så værst nei, men jeg synes at vi bare skal bruke 5% på markedsføringa, og så 95% på lønn til økonomiansvarlig... Det er sånn det foregår i store bedrifter, og jeg synes ikke at vi skal være noe annerledes.

Det med å skrive saker om ting som engasjerer andre folk enn bare oss 3 er nok lurt, det blir sikkert litt kjedelig i lengden å ikke ha noen flere å rakke ned på enn Bjørn... Vi kan jo kanskje begynne å snakke litt om Supermann og den nye filmen som kommer :)

Altså Sven, det er ikke meningen å ødelegge 17. mai for deg, men du kan vel ta pause i EN time???

Post a Comment